tisdag 17 april 2012

träning.

drog med biten och tränade idag.. och såklart fick mitt vänsterben damp och gav upp. :P såg helt skumt ut när jag sprang, kändes rätt skumt med, så jag slutade där och kände att den halvtimman fick vara nog. ska känna lite på det och se om jag kanske kan få gjort nåt imon.. men det lutar åt att jag bara kör mage och armar imon..

precis ätit nu iaf.. tacos och jag bara tryckte i mig. :P inte bra alls! lite lätt illamåendemätt nu och matkoman är inte långt borta. ska se till att komma in i duschen innan jag blir för hemma i soffan. sen blir det bara mys och gott i soffan med en film. tidigt i säng då jag ska upp tidigt. :)

fick hem mitt vackra halsband idag med! oh det var bättre än jag trodde till och med! :D imon ska det på och jag älskar det redan nu! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar