tisdag 3 april 2012

tiiisdaaaag.

ja det är tisdag, och jag försooov mig. :/ eller jag vet att jag vaknade av klockan, att jag stängde av den 4 gånger. att jag tänkte en kvart till.. det dumma med min klocka är att efter 4 snooze så stängs den av.. så den 5e snoozen kom aldrig. vilket innebar en sen andrea. tur att man inte direkt hade bokat ett pass. det hade blivit jobbigt!

men nu sitte rjag här med min kopp te som jag ska dricka upp och sen bär det av! himla tur att jag kommer upp i tid imon iaf. :P har inte så mkt val då.. kan ju liksom itne stanna kvar i lägenheten där, blir himla knas. :P tur att man har en mattias som slänger ut en!

btw så började min granne ovanför dammsuga vid sisådär halv 1.. mindre nöjd. halvsovandes som jag var så minns jag inte vad jag skrev till nån stackare i telefonboken men nu när jag kikar efter så skrev jag att hon förtjänar galgen. elektriska stolen och giftspruta. och även den underbara meningen må hennes vagina spricka när hon föder barn. jaa för humorn är det inget fel på trots trötthet! :P

nu på med träningsmusiken på höööög volym och kör på! speciellt captain jack eftersom det var så sjukt längesen och carl hade på den igår. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar