fredag 20 april 2012

oh näsblod.

förvåningen är stooor när jag kikar ner på min tröja och den är blodig. massa blodig. tar några sekunder för mig att inse att jag blöder näsblod. inte bara blöder.. det forsar.. :P mindre kul, man känner sig itne så kaxig utan mer som ett litet barn som inte riktigt vet hur hon ska bete sig. lyckligtvis lyckades jag undvika att bloda ner mina mattor (båda är ju vita..) så jag är ändå rätt nöjd med min panikartade insats för att få någorlunda stopp på blodflödet. :P

här sitter man nu med årets största papperstuss upp i näsan medan örat fortfarande gör lika ont. hör inte så mkt på det örat heller, himla jobbigt..
har iaf fått börja använda min nya telefooooon :P den är så fin och svart och fin. :) visst den vita 3an var superfin, men 4an ska vara svart. that's it! och jag är kär i den ännu. :P lite sådär som när man skaffat heeelt ny mobil och man kan inte sluta pilla på den för att kolla alla inställningar och bara sitta med den. :P fortfarande så, och jag har bara uppdaterat mig en version av samma telefon. :P men oh den är fiiiin! :P

supernöjd med mitt vackra halsband med. precis som jag hade förväntat mig, tunn fin kedja. litet vackert lätt smycke. oh jag är sååå nöjd! <3
nu är det nog snart dax för lite lunch. även om kilorna växer igen. tråkigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar