lördag 21 april 2012

...

såg precis anton hysén när han dansade samba i let's dance. asså wooow!!! killen kan dans! killen kan röra sig!! han har takt! vet itne vad jag ska säga, han är så sjukt duktig ju!! nästan lite i chocktillstånd. :P

läst ikapp mig om rättegången nu med då gårdagen var körig på jobbet. var ju den tyngsta delen igår och jag hade gärna vart ledig så jag kunde läsa det då, men nu fick jag uppdatera mig idag istället. och fy tusan.. det är nog första gången jag läser om vad som hände. kan inte minnas att jag velat läsa om händelserna. men här är verkligen utförligt. hans egna ord om vad han gjorde och hur han gjorde det.

iaf så blir det åby idag. ska bli spännande! vet itne riktigt vad jag ska ha på mig, men det löser väl sig gissar jag på.. får väl klämma ner mig i mina jeans.. så nu måste jag nog skutta in i duschen :P annars hinner jag aldrig bli klar i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar