måndag 30 april 2012

min kropp.

jaa det är mkt prat om att man ska trivas med sig själv och älska sin kropp som den är, även om man vill förändra den. absolut. det tror jag stenhårt på! men.. de flesta som säger detta har redan sin drömkropp. de ser vackra och ståtliga ut. de har inga gropar här eller där.. de har vackra kroppar. och jag tycker det är super att de försöker peppa andra till att älska sig själva och inte bara trycka ner dom. men har dom någonsin varit i det stadiet då de hatar sin egna kropp? dagar då de undviker speglar helt och hållet för att de mår illa av sin egna spegelbild..

undrar om dom någon dag vaknat bara för att somna om och sova hela dagen för att de inte vill visa sig ute?
de säger att det är lätt att lära sig älska sig själv, men där tar dom så fel. väldigt väldigt fel. när man har hatat sin kropp i väldigt många år är det väldigt svårt att se förbi muren av negativa tankar som byggt upp sig själv..
dock tycker jag det är bra att de fortsätter kämpa för det. egoboost har i sin nya majtidning ett size me reportage, jävligt bra tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar