måndag 16 april 2012

ojojoj :P

utgång i lördags.. kaos, men sjukt roligt! :P
träffade på massvis med knasiga människor och tydligen ägde jag och syster dansgolvet. :P himla roligt. :)
blev tranq till en början och sen excet. :) och inne i schlagerbaren, omg.. folk överallt! resten av stället var helt tomt.. :P

sen blev det 7-eleven och en goood pizza och cola. :) himla götte! vid järntorget hittade vi en oliver med tillhörande kompis och även dom ville ha pizza å dom fick traska in på nästa 7-eleven. :P
oh vi hade roligt, och söndagen spenderades med att sova. :P vaknade vid halv 1. la mig i soffan, somnade vid två. vaknade vid halv 7 ungefär.. vände på mig coh somnade igen, och vaknade vid halv 11 igen. :P upp och äta lite och sen lägga mig igen och vaknade nu vid 7 tiden. :P

nu blir det nåt att äta och sånt där innan jag åker till jobbet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar