fredag 27 april 2012

jobb jobb jobb.

idah är jag ledig. :) så himla skönt! sov till 12 och det kändes sjukt bra. :) körde igång en tvättmaskin, plockat undan lite grejer och det ser nästan rent ut nu igen. :)
i onsdags var jag på middag på sjöbaren lorensberg. sjukt mysigt ställe! gudomliga kristallkronor som jag ville ha, men det hade vart svårt att smuggla ut dom.. :P  dessutom har jag ju min vackra som jag aldrig kommer göra mig av med. :) blev en promenad hem till t sen och lite vin och tjat där, väldigt trevligt! och vilken lägenhet! jag ville direkt flytta in och undrade om inte han kunde tänka sig att ge mig den :P han gick inte riktigt med på detta, men men.. :P

imorgon blir det brunch! ska bli supermysigt. :) duka upp mysigt här och bara umgås, jag och n. :) ska dock jobba på kvällen, lite segt, men men.. måste man så måste man.. även söndag morgon, så hoppas det finns rum till mig!
måste nog in till stan en sväng med tror jag.. hoppas jag hinner detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar