onsdag 11 april 2012

en vanlig onsdag.

jaa tvättar lite denna tråkiga onsdag. och pillar alldeles för mkt med den nya. :P himla tur att jag har den gamla att jämföra med. annars hade det nog blivit kaos av det hela. :P funderar bara på hur jag ska få bort den gamla sen, men det är ett annat problem. :P

inget sug för nåt idag.. inte ens träning, det är illa, men men.. får väl se om känslan faller på sen när jag är klar med bestyret :P ska diska iaf, ett måste idag!! satte på träningsmusiken med, men det verkar inte hjälpa än. himla tråkigt!
får väl sortera in mina papper i pärmarna och typ plocka undan och sånt. kanske städa badrummet? och dammsuga lägenheten. kan behövas tror jag.

mestadels så längtar jag bara till sommar och sol! himla tråkigt när man ser tillbaka på april förra året då det var typ 20 grader och strålande sol hela tiden.. och nu möts mat av ösregn och dimma och typ 5 grader. jag behöver åka på solsemester! verkligen. bara placera mig på en strand och dricka öl och drinkar hela dagen och vända mig en gång i timmen.. kanske ta ett dopp därimellan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar