onsdag 1 februari 2012

zombie.

kommit in i ett zombie stadium.. jobbat typ hela tiden känns det som, speciellt med natten, då blir man heelt osocial.. galet. tror inte jag gjort nåt alls på en hel vecka. bara suttit och kollat big bang theory hela tiden. men nu har jag ju sett alla avsnitt som går att se så vad sjutton ska jag göra nu? :P
imon hoppas jag på kondis med syster så jag kommer igång igen. fan ta mig och min svaga lilla hjärna. kikade på bilder jag hittade från några år tillbaka. fan va smal jag var. sjukt jobbigt att se det. dags att skärpa sig!

blivit helt besatt av en låt med. :P jag kan inte sluta le när jag hör den. den är såå mysig! irländsk underbar sång. the galway girl med mundy och sharon shannon. vilken låt! leendet sitter fast på läpparna och den får mig att må bra. :)

var på ikea idag dock. köpte en lampa till mitt fönster. och några lådor till så jag får undan allt som ligger överallt. :P funderade på ett nytt soffbord, men måste verkligen mäta så det itne blir för stort och sånt. var riktigt sugen ändå.. blev även en liten badkarsmatta i form av en grön krokodil. :P hur söt som helst! och med ens kände jag mig som hundra år.. :P tror jag kommer halka och bryta höftbenet i duschen liksom.. jobbigt att bli gammal. :P

men nu tror jag det är dax att hoppa i säng. har ju ändå fått städa undan massa idag. och diskat berget med disk som tog över hela köket. :P tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar