torsdag 9 februari 2012

vilken natt!

jaa började min första ensamma natt med att komma till ett kaos. :P var ett gäng killar/gubbar där som festade till det lite, tydligen med egna flaskor ett tag med. :P men men.. det var balanserat ändå. :) några gick och la sig och några tog beslutet att gå ut?! :P

det var lugnt och trevligt ett tag till ungefär halv 3 så jag hann ju göra allt jag skulle innan folk trillade in. de två sista som trillade in var så sjukt roliga. :P
den ena kommer fram och säger att hans kompis låst in nyckeln på rummet.. och såklart håller jag på med körningen så jag får snällt följa med dom upp för att låsa upp åt honom. frågade om dom haft det trevligt och småpratar ltie med dom, den som är minst nykter är rätt snygg med. :P

väl uppe så släpper jag in kompisen varpå han undrar om jag vill gifta mig med honom för att jag var så snäll.. :P avböjer vänligt och stänger dörren om honom. :P säger godnatt till den andre killen varpå han undrar om jag vill sova med honom.. min hjärna kopplar detta och typ.. jag vet itne vad. :P säger att jag gärna gjort det men jobbar just nu så kan bli komplicerat. :P

precis innan jag ska byta om och gå hem på morgonen, vem trillar inte ner för frukost då om inte snyggingen som ville dela säng med mig. :P han ser rätt bakis ut och jag undrar vad sjutton han gör uppe kl 7.. bara att vinka och le som inget har hänt. :P

nu väntar jag på spinningen som börjar ikväll, ska försöka tina upp mig själv innan. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar