måndag 13 februari 2012

morr!

tänk att så lite kan förstöra så mycket i huvudet! att man vaknar på fel sida och inte vill nåt denna dagen.. att man bokar av allt och sen inser att det var jävla korkat, men orkar inte göra nåt åt det ändå.
eller att ett jävla mail kan få hela huvudet att snurra och få en att se rött.
som vanligt säger jag bara.. som vanligt.. och så ska du vara så vuxen tror du. men som vanligt glömmer du bort att jag känner din person.. allt för väl faktiskt.

inte mycket som går min väg idag.. dummaste valet var nog att dra på massa deppmusik som jag trodde skulle lugna ner mig lite.. tji fick jag. har inte så mkt val nu.. på med pepp musik och håll tummarna att jag får röven ur soffan idag asså.. helt galet.. blir så jävla arg på mig själv! går ju så bra nu. känns ju så bra nu. mår ju så bra nu! fan.. detta är helt sjukt. hur kan man sjunka såhär på en natt liksom?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar