fredag 24 februari 2012

fredag.

jaa hade kurs idag på jobbet. mkt spännande och lärorikt. men ganska mkt visste man redan.. :P har ju trots allt arbetat med service i typ 10 år.. men han som höll i det var väldigt härlig :) sånt härligt och positivt sätt! väldigt framåt och glad, kändes att han älskade det han gjorde. :)
mkt självtankegång blev det och jag fick kämpa för att hålla hjärnan igång kände jag.. det mesta går på automatik nu för tiden.. :P

så nu är jag som resultat av detta certifierad inom five star service. deeet du! :) detta innebär att jag är en jävel på att ge service och älskar det. :) så släng er i backen, jag kan ge god service! :) och vill ni anställa mig? jaa varsågoda! hör av er bara!! :D

nu tar jag helg och ska ge mig själv en klapp på axeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar