torsdag 22 mars 2012

vååååår!

det är våååår i luften äntligen!!
dock hittar jag inte min jeansjacka, eller min skinnjacka!! jobbigt läge! måste ner i källaren och kolla om den hänger där.. måste kolla igenom alla mina kläder där nere för att se vad jag ska ha och inte. :P
funderar på en sväng in till stan med, kolla läget om jag hittar nån snygg vårjacka på åhlens kanske!

sjukt sugen på subway med. gott tecken det här! snart får jag äntligen träna igen!! vill såååå gärna träna igen.. det liksom kryper i kroppen på mig nu. vill ut och springa, eller knäböj, eller spinning.. vad som helst så länge det är träning!!

fick iaf mina dumplings igår. :P och tofun. ooooh såååå gott!! går inte att beskriva hur gott det äääär!!!
och ja det är väl typ bara att släppa det där andra nu tror jag. inte så intressant eller? känns som det ofta gör när det här händer. man känner sig som en grej typ. så vad gör man? man ringer polisen! bokstavligt talat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar