måndag 19 mars 2012

sjukstuga.

jaa här sitter jag i min sjukstuga och drömmer mig bort.
tvn zappas mellan bridget jones och dirty dancing. scenen när bridget kör spinning som en tok och benen inte bär henne är fab! likaså när hon säger upp sig från jobbet. :P soooo fab!

för att inte tala om när det ska dansas i regn och vatten i dirty dancing.. eller slutscenen.. "nobody puts baby in a corner." omg. kan det bliii mer klassiskt?!?!
sen rullar även tintin här i bakgrunden på datorn.. :P himla fin multitasking jag lyckas med ändå.. trots min sjukdom.

imon hoppas jag lite på.. det är ju typ.. 4 gången det blir ombokat? men med tanke på att allt skiter sig så fort jag yttrar mig om något så skiter väl sig detta med..
jag står fortfarande lite fast vid att jag ska gifta mig snorrikt och sen ha toyboys resten av livet. undrar hur det kommer te sig..

sippar lite på mitt te och funderar lite till på livet och dess mening. vad det nu är..
tar en kik på we heart it också.. för att mysa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar