söndag 4 mars 2012

knasigt.

jobbade kväll igår.. var helt dött trots mycket folk som bodde där. men men.. satt iaf och läste lite i min bok när jag kikar på kamerorna en snabbis.. och döm om min förvåning när jag helt plötsligt ser två som buggar mitt i utomhuspoolen. :P var sjukt intressant att kolla på. :P dom var riktigt duktiga faktiskt! läser lite till och sen kikar jag lite snabbt igen.. och min tajming är perfekt! för precis när jag kikar så lyfter killen upp tjejen i ett perfekt jävla lyft a la dirty dancing! heelt galet!! vilken grej att göra i en pool på ett spa liksom. :P sjukt kul!

hade lite problem med hur jag skulle ta mig hem.. men det löste sig tack vare bästa emil. :) vilken kille som ställer upp och hämtar mig och kör mig hem! världsbäst! :D kan inte tacka honom nog för att han hämtade mig! underbara människa!

nu blev det tacos och en dusch och sen chilla tills jobbet börjar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar