lördag 31 mars 2012

kvällsrutin. :P

var ute med syster igår. vilken kväll asså!!
första kommentaren är ju såklart vad firar vi? - johns undulat har namnsdag.
och sen var kvällen igång. :P

drogs vidare till tranq där det var väldigt skumt folk faktiskt.. så vidare upp på avenyn där nästa kommentar kom.. som var helt knas!
scenariot är en full snubbe som ska gå mot röd gubbe när en bil kommer farandes..
det är lugnt, han får itne köra över mig ändåå.
vi skyndar därifrån illa kvickt och går uppåt bland alla poliser (btw, dom dras tydligen till mig? :P)
en tant på kryckor kommer haltandes och några lunkar lite bakom när den ena av dom kläcker ur sig en kommentar till polisstackarn som går där.. kan du ta han om hon taant??


vidare mot rockbaren där det skulle dras ner byxor och öl skulle drickas och headbang överallt. :P
ett wierdo som kom ensam började underhålla oss till en snubbe till dök upp och hade fått en rak höger av nån. :P helt knas.

onward så hamnade vi tillslut på donken, himla längesen måste jag säga! och vips där i kön.. där står en av dom. :P haha jag döööör av skratt!! det avr ingen vacker sak han hade haffat asså.. :P lite sådär småbläää.. :P och jag har terrat och terrat hela dan idag! :P tvek om jag vill återvända asså.. :P
sååå roligt så jag döööör!! :P vi har ju konstaterat vad vi är iaf. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar