tisdag 20 mars 2012

jaaasså.

jasså minsann. som sagt så ska jag sluta prata om saker som jag väntar på för det skiter sig bara så fort jag pratar om det. :P så jag är tyst tills det händer!!
bestämde mig för att jag inte vill vara sjuk längre, så jag kurerade mig och kurerade mig och kurerade mig och så vips. nästan frisk iaf. :P snabba ryck här! så himla tråkigt att vara sjuk..

smuttar lite te och tar mig en hallongrotta och funderar på att dra på en film eller så för att fördriva lite tid. borde diska med, men jag är liite för lat för det än. :P
tar nog en hallongrotta till ändå.. :P

btw så såg jag ju tintin igår. :) oooh my gosh jag gillar den filmen. :) massa! lite småkär i tintin med, han är så himla gullig! är nåt speciellt med reportrar :P och lilla vovvsingen med. vill haaa milou!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar