måndag 21 november 2011

spakvällen.

jobbade till 15 igår sen kom mamma förbi och vi hade spakväll på jobbet. :) jobbar ju på ett spa-hotell. :P tänkte testa på det, och mamma fyllde ju år i torsdags så varför inte slå ihop det käckt. :) var riktigt skönt kan jag säga!! lite olika varma källor, flera olika bastu med olika dofter.. en regndusch.. bubbelpool, mörkerrum och ljusterapirum. och en te och frukt buffé. :) perfekt kväll! man var så mör och go efteråt.. och så perfekt att börja sent dagen efter så man får sova ut! :) kändes skönt! så nu ska jag fixa till mig det sista och sen iväg mot jobbet igen. :)

börjar sent imorgon med, himla skönt. :) hinna sola kanske. och tvätta nån maskin med kläder.. :) vore ju toppen! fast som alltid när jag gör planer för att göra något innan, så faller dom ihop på en gång och jag sitter bara och kollar film eller nåt. :P
men nu är det dax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar