fredag 4 november 2011

end of an era.

japp. verkligen end of an era.. :P navelpiercingen åkte ut på prov för några dar sen, och jag kände att den kan likaväl stanna ute nu :) snart dax att tänka i vuxnare banor, och då kan den inte vara där. :P
känns väldigt vuxet måste jag säga, men så kikar man lite mer åt höger så kommer ju tatueringen där så då lugnar jag ner mig lite igen. :P

känns väldigt ovant utan piercing nu.. jag har liksom en navel igen. :P skumt..

praktiken har börjat med! och det känns kanon! :) två dagar in och jag trivs jättebra! maten som vi får är kanon med! :D vem kan klaga när man får lunch och fika varje dag?? :P
tjejerna och killarna som jobbar där är fantastiska! glada och pratsamma :) känner mig lite utanför än så länge men har ju bara varit där i två dagar.. :P dock är det ju flera som gått samma utbildning så man har ju lite att prata om iaf.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar