onsdag 9 november 2011

en vanlig onsdag.

japp, snart iväg till jobbet, hoppas på en ganska lugn kväll med inte allt för många avbrott av gäster. :) borde bli lugnt, tror inte det var så många gäster boendes iaf. men man får kika när man kommer dit! hoppas det finns rum till mig med inatt. :) första övernattningen där! spännande! :) tagit med mig nattlinne, bok och alla ansiktsgrejer. :P smink är nedlagt och jag känner mig lite spänd, önskar bara jag hade en bra snygg weekendbag som jag kunde använt istället för handväskan och min svarta tygkasse. :P men men, det kommer väl sen när lön börjar trilla in. :)

har ju fastnat för pan am serien med, den är sååå bra! och jag har ju funderat på flygvärdinna med.. funderar nog fortfarande lite, men jag vet inte om jag skulle trivas.. mycket stå och vara trevlig och le hela tiden, ingenstans att gömma mig om jag blir arg eller irriterad. alltid se till att passagerarna har det bäst.. lite svårt för mig som ändå har hyfsat mycket temperament. :)
får väl förbli en dröm kanske.. skulle nog helst velat vara flygvärdinna på 60 talet ändå. :) verkar väldigt glamouröst. :P

nu blir det pack ihop med det sista och sen iväg mot jobbet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar