tisdag 8 november 2011

bakbloggar.

jag är ett stort fan av bakbloggar. :) kan inte sluta läsa dom och få tips och idéer till vad jag kan göra.. dock har jag inte kommit så långt i min egna utveckling.. men jag ska börja snart. :) kan ju inte bara baka till mig själv, då rullar jag snart fram.. :P

och navelpiercingen är ute med. vuxen nu. :P 11 år satt den i, så jag kände att det räckte. :) känns lite konstigt än så länge att inte ha den i, jag har liksom en navel igen.. :P utan nån sten som sitter i vägen. men är väl en vanesak antar jag. :P blev ju en vanesak att se den när jag gjorde den så. :P

jag vet att halloween har varit och sådär, men jag har hittat den mest fantastiska lilla outfit som jag måste göra nångång. :) den lilla söta ungen till höger på mitten bilden är ju bäst! :) adorable!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar