fredag 21 oktober 2011

sista kvartalet

vi är inne på sista kvartalet nu. :) känns bra ändå tror jag! praktik på gång, och bara två grejer kvar i skolan.. hoppas det löser sig med det här himla arbetet som jag itne ens börjat på... :/
ser fram emot praktiken som tusan iaf! även om det är sjukt nervöst.. :P när man läser igenom allt i böckerna i skolan så känns det som att jag inte ens kommer överleva första dagen.. :P men det ger sig nog väldigt bra när man är där.

förövrigt så hamnade jag ju på arken spa och konferens. :) såå vackert där! och spadelen.. wooow säger jag bara!! är heeelt underbar! :) känns dock inte helt ok att springa runt i baddräkt där.. även om jag har en galet snygg sådan. :P

nu blir det lite film och städ kombinerat. :P tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar