lördag 8 oktober 2011

be my cupcake!

jaa det är ju lite kallt ute nu.. så jag kurade ihop mig så mkt det gick i soffan och bläddrade igenom fb för att kolla läget. ser då att be my cupcake har rosa bandet cupcakes varje lördag i oktober. jag gillar sånna här grejer! hon skänker 15 kronor för varje såld rosa cupcake. mkt bra tycker jag! så på med kläder och jacka och cape och iväg till lunden!
köpte 2 st och en rocky road. :P är lite som en ballong efter maten nu, men jag åt en rosa bandet iaf.. och daaaamn it was gooood!! :P lite hallon i och vanilj muffins och sen en otroligt god rosa smörkärm ovanpå.. herrejisses.. :P

har ni inte vart där än så ska ni bara åka dit!! helt fantastiskt litet café i lunden. sååå mysigt och man vill bara stanna där i evighet. :) och cupcakes är gudomliga! förra gången blev det en choklad/choklad.. och frostingen var så lätt och god.. jag skulle kunna äta den frosting med sked, bara den. :P

världens trevligaste tjej är det med. :) oh om jag kunde så skulle jag tvinga dit er allihopa! :P såå mums!
lånade en bild från hennes hemsida be my cupcake.

nu gled man i mjukiskläderna igen och placerar mig djupt ner i soffan för att kika på film resten av dagen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar