onsdag 26 oktober 2011

oh kappa!

fick köpt mig en kappa från la redoute nämligen.. och så kom den hem och jag provade den och såg ut som en fyrkant.. en tjock sådan.. det var itne alls trevligt! men då åkte minnet tillbaka till dagen då jag var med mormor och mamma på frölunda inne på esprit.. där hittade jag en sak. en vacker sak!

så igår blev det liksom dax att fixa den då eftersom fyrkantsjackan fick mig att må dåååligt. så in jag åkte och hittade den och provade den och den var lika gudomlig som jag mindes den. så jag köpte den. :) och nu har jag en uuuunderbart vacker kappa som jag älskar såå mkt!! och kragen är heelt underbar. Tjock och byslig och hög!!

försökt hitta en bild, men jag hittar inte en enda så får fixa en när jag har på mig den sen :)
nu frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar