torsdag 6 juni 2013

solmånader

solmånaderna är här, förhoppningsvis resten av sommaren. min första bränna är även påväg bort, upptäckte att min axel är lite torr och trist och fläckig nu, detta ska vi fixa med babyolja. (världens bästa uppfinning mot torr hy!)

om en månad så är älskling i sthlm och jobbar. hela juli månad ska han husera där och hjälpa er stackars stockholmare när ni skadar er. jag vill ha hem honom i ett stycke så ta hand om honom! och låt honom behålla sin göteborgs-dialekt snälla. er stockholmska är så vidrig.

igår blev det en raid med disk och städ på kvällen, vet itne varför detta alltid infinner sig till kvällen.. men sålänge jag får det gjort nångång så får jag väl vara nöjd.

btw, nån som vet hur man ska ta hand om en tomatplatna? en sån liten man kan ha i fönstret?
min verkar inte vilja hänga med alls, trots att jag testat allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar