torsdag 22 december 2011

myspys.

tog ett bad nyss och smorde in mig med min olja. :P luktar som.. jag vet itne vad, men jag kan inte sluta lukta på mig själv iaf. :P så gott luktar jag! sådär lagom mycket så man anar det, men inte kan placera det. :P diskret men ändå mycket. :P

ska kura ner mig i soffan nu och kika på mary poppins tror jag. :P himla längesen jag såg den! fått dille på lite äldre filmer nu.. :P sound of music för några dar sen.. och breakfast at tiffany´s till frukosten imorse. :P knasigt med bra! alla är ju så vackra i de äldre filmerna.. fantastiska frisyrer och underbara klänningar! och sminkningen därtill.. :) sjukt sexigt!!

helt kär i audrey hepburn just nu med.. :P knasigt vad snygg hon är. :) vilken tjej! samma med marilyn monroe.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar