fredag 2 december 2011

hur kommer det sig?

hur kommer det sig att jag har blivit helt knäpp i att läsa mamma-bloggar?? läser säkert en 6-7 stycken och bara drömmer.. :P är det klockan som börjar ticka lite sakta? borde få in lite andra tankar i huvudet just nu, jobbet måste få koma i första hand just nu så jag har ett ordentligt arbete innan jag kan tänka på dessa drömmar.

dock ser det ju iaf lite just ut på jobbfronten nu. :) hoppas det blir en rejäl sving uppåt när jag väl börjar! ska sätta mig och kika på mer nu hade jag tänkt.. så himla tråkigt att söka jobb.. :/ har liksom gjort det i typ 10 år, man tröttnar ganska fort.. det var väl bättre förr när man bara fick det hux flux sådär. :P
det var mycket som var bättre förr.. :P gillar kläderna från förr mer än dom som finns nu.. hade gärna levt på 60- och 70-talet! snygga klänningar, stilren klassisk sminkning, coola frisyrer. hade man kommit klädd så nu hade folk stirrat på en som om dom trodde man var galen! :P

har samlat på mig lite mer vuxenpoäng med. :) skaffat mig en "släck-ljusen" skylt till min dörr så man inte glömmer det. kanske bara blir en halv vuxenpoäng då den är lite barnsligare än vanliga. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar