måndag 1 augusti 2011

nedräkning!

japp nedräkning nu. :) en vecka kvar på jobbet sen är det sluuut på det! ledig ett tag och sen skolan igen. :) längtar faktiskt tillbaka sjukt mycket! ska bli så grymt skoj!
iaf så har jag ju hunnit fylla år med. :) hela 25 år. det firades på landet och det var väldigt mysigt! sen hemma då så firade syster mig genom att överraska och kidnappa mig till långedrags värdshus på middag där. :) sååå himla mysigt! och så god mat! helt perfekt kväll var det. :)

var på liseberg med. vi var väl en 7-8 st som var där och åkte järnet och hade oss. :) virvelvinden, kållerado och jukebox var populärast. :P fick även klämt in en flumeride och en ny för mig som hette hanghai. :) himla skoj! vann även 2 kg choklad. :P första jag spelade och jag vann stjärnvisnt. galet! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar