fredag 5 juli 2013

pust stånk och stön.

jaha ja. då vart man tillbaka flyttad till lägenheten igen. oh kan inte beskriva känslan! det är sååååå skönt att vara tillbaka i min lght igen!! :D packade upp enormt mkt igår, säkerligen 20 kartonger.. och har ju minst lika många kvar.. men allt ska ju gås igenom med. långt ifrån allt kommer komma upp.

köket är iaf helt klart nu sånär som på en matta. men den ska tvättas först.. och badrummet är väl i princip klart det med, förutom en liten matta där med då.. men det blir väl till ikea nästa vecka.

btw så har jag en semestervecka nu v29. så har exakt 4 jobbdagar kvar innan semester nr 1!
ett kvällspass idag och 3 pass nästa vecka. torsdageftermiddag får jag ledigt!

har litegrann lovat mig själv att inte packa upp nåt mer denna helgen då jag verkligen fick slita nästan hela dagen själv igår med flytten.. men lite småplock är ju faktiskt oundvikligt. jag måste ju ha vissa grejer som ligger under andra grejer och då kan jag ju likagärna plocka upp dom andra grejerna med.

nee nu får det bli något att äta. i mitt nya kök!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar