onsdag 21 november 2012

moonraker.

moonraker sitter på naglarna just nu :) himla snyggt! väldigt bra inköp måste jag säga. väldigt bra!

lyckats bringa lite ordning här hemma nu.. sovsäckar ska ner i källaren, en stor kartong ska slängas, tvätten tvättas, ryggsäcken ska gömmas undan lite. sen ska jag gå igenom lite försäkringar och se vad som kan göras bättre.

gjorde ett val för 2 månader sen. varit lite till och från med hur jag kände där.. men nu.. just nu bara känns det så himla rätt! precis som att det verkligen var menat att jag skulle välja såhär. och få ha det såhär. :)
känns som att det var det bästa valet för mig och mitt välmående. slippa känna mig skyldig och slippa känna pressen. jag är den jag är, såhär är jag. och jag ångrar inte mitt val. det där som jag valde bort, it wasn't meant to be.

nu ska vi återgå till livet här hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar