söndag 7 oktober 2012

my oh my.

i veckan har det kommit massa paket. :) himla trevligt! för ovanlighetens skull så fick jag tvåååååååå boxar! oh my vad roligt det var! :D sitter fortfarande och pillar med det mesta i dom och undersöker. fick ett underbart nagellack från opi. det blir perfekt till julen :)

annars så är det så himla händelselöst så jag blir mörkrädd. vad händer? eller glömmer jag bara av allt som händer?

igår blev det 3 rätters iaf. alla förberedelser, handling och tillagning tog 1,5 timma. riktigt bra om ni frågar mig! känner mig stolt och nöjd då det verkligen blev på pricken rätt med alla smaker. :)

blivit heeelt tokig i den nya fifty shades serien. galet bra böcker. fattar varöfr den blev så populär! svårt att lägga ifrån sig den, men ibland måste jag för att dra ut lite på det hela.. 

drömmen om en kamera lever vidare.. d3200 finns ständigt i tankarna. och varje gång jag rör mig ute just nu så blir jag helt tokig. tänker nästan hela tiden "det där hade blivit ett riktigt snyggt kort.." "tänk om jag haft en kamera nu.."
jobbigt när det kommer ta så lång tid att spara ihop till den..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar