tisdag 7 augusti 2012

boxen.

nu kommer det.
min vackra box som jag fick för ett tag sen. det är dax att beskriva den. :)

vi börjar med anatomicals farwell the scarlet pimplehell, cleansing mud mask.
jag som har svårt att hitta rätt mask blev såklart överförtjust över denna lilla! den var helt perfekt för mig, lätt att applicera, lätt att ta bort. skön när den satt på. och perfekt mängd med mud mask. jag blev helt enkelt såld!



sen har vi skinplan vitamin c booster. vilket litet pulver det är! fick original storlek och det var tusan i mig helt fab! man blandar ut några små korn med sin dagkräm och voila! min hud ser mkt jämnare ut i nyansen och den känns liksom lite spänstigare och bättre. :) känner nästan hur den lyser upp mig litegrann. väldigt bra produkt!!



efter det kommer alessandro pro white nail polish och alessandro heel rescue balm. två fantastiska produkter! pro white nail gör underverk med mina naglar och naglarna får en ytterst cool färg i lite mörkare ljus på kvällen. :) rekomenderas varmt till de som har lite missfärgade naglar efter nagellack!
heel rescue balm var lika go den! jag är väldigt noga med mina fötter och en sån här liten tub kan göra mig lycklig i veckor. :) väldigt skön produkt, lättapplicerad och luktade himla gott. :) bara smörj på innan du lägger dig och på med bomullsstrumpor för att få bättre effekt. mkt härlig!




sist men inte minst kommer brilliant smile withening+ toothpaste. då jag gärna skulle vilja minska ner gulheten på mina tänder var detta helt perfekt för mig! och den funkar verkligen! kan verkligen se skillnad på mina tänder, och har även fått höra att de ser mkt vitare ut! äntligen har jag hittat en tandkräm som funkar på mina tänder!



kort och gott så är jag galet nöjd med månades glossybox - summer romance.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar