söndag 29 juli 2012

moroccan oil

jaa för nästan exakt en månad sen fick jag min glossybox, glädjen var total! och glädjen blev ännu större när jag upptäckte inte mindre än två (2!!!!!) prover på moroccan oil. velat testa den så himla länge så det finns inte, men 350 spänn känns jävligt dyrt om den inte är bra..
så min lycka var ju som sagt total! och när det sen visar sig att mitt hår blir löjligt mjukt och skönt och väldoftande så vart jag helt lyrisk. när jag sen hittade den lilla rabattlappen i lådan fick jag träningsvärk i kinderna av allt leende. :)

så nu, för att komma till saken.. nu har jag köpt min första flaska. och självklart hade jag underbar tur och fick 25 ml gratis, plus gratis frakt! ooh mina kinder.. och sen fick jag hem lådan.. tog bara en dag och jag vart ännu mer nöjd. :) (när jag sen såg att det fanns en pump till fick jag nästan orgasm..)

vackra, vackra ask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar