onsdag 2 maj 2012

sista natten.

nu är det sista natten. förhoppningsvis for ever. men man vet aldrig om man måste hoppa in nån mer gång. helt okej att köra natt ändå. dock minns jag inte allt, men sålänge som nattkörningen är gjord så får man ge mig en klapp på axeln. :P
det är ett helt annat flow på natten.. inga människor som vill fråga massa saker, inga människor som ringer.. det är rätt skönt ändå. tänk om det vore såhär på dagen :) mer än halva natten har gått nu och jag känner tröttheten hänger över mig..
natt är inte min grej egentligen. är ju sååå skönt att sova på natten! mörkt och tyst och stilla. och nu istället måste jag sova när alla andra går upp, känns lite segt. ska försöka ta mig upp runt 13 imon så jag kan vända tillbaka dygnet. hoppas på fint väder imon med så man kan glassa lite på balkongen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar