fredag 10 juni 2011

knasigt.

ojoj. helt totalt vart i min egna värld de senaste dagarna. men nu får jag väl hitta tillbaka tror jag. tvättar som en tok just nu, mindre kul! vaknade ungefär 3 minuter innan tvättiden skulle börja så det var ju bara till att rusa ner som en tok med tvättberget. så nu är det full rulle!

var inne i stan i förrgår och köpte mig nya disneyfilmen med! trassel, asså jag dör den är så underbar! kan utan tvekan gråta till den om jag är ensam eller i absolut rätt sällskap. ska se om bettan kan ta sig en kik när hon kommer från grekland.. den lilla fuskisen!

ska minsann ta mig en soltid idag tror jag, för att väga upp hennes resa lite grann.. :P
nu i väntan på tvätten ska jag nog sätta på en film faktiskt.. lite sugen på trassel igen.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar