måndag 30 maj 2011

shopping

idag blev det lite shopping på frölunda. skulle ju dit och byta min panosklänning som det var en stor reva i. gick alldeles utmärkt så tog en liten svängom där sen. :) blev ett litet minipack med 3 olika clean parfymer, ska ta reda på min favorit nu.. dom luktar ju sååå gott!! och så en ny bodylotion. ville ha en som inte doftade så mkt och det blev baby-lotion. :P verkligen superskön!!

sen blev det middag på lasangerian igen. dom killarna asså. :) så himla goa och snälla!! och glada! och maten.. jag vet inte hur jag ska beskriva det.. så fruktansvärt gott så det finns inte!! gå dit och ät!!

nu ska jag kolla klart the cove, så hemskt så det finns inte!! såg sharkwater imorse med.. hemskt asså.. stoppa allt sånt där olagligt och sköt om våra hav! det ger oss såå mkt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar